Aplikacja mobilna z harmonogramem odbioru odpadów
Informujemy, iż Grupa FCC w Polsce 1 czerwca 2023r. wprowadza aplikację mobilną dla mieszkańców obsługiwanych Gmin - EcoHarmonogram.
Aplikacja umożliwia stały dostęp do informacji na temat terminów wywozu odpadów, pracy gminnego PSZOK-u, aptek, które odbierają przeterminowane leki, zasad prawidłowej segregacji odpadów oraz wielu innych treści.
Ponadto, na stronie internetowej FCC będzie istniał moduł z możliwością generowania harmonogramów odbioru odpadów według indywidualnego adresu oraz ich druku.
Mieszkańcy, którzy pobiorą i zainstalują tę aplikację, będą otrzymywać powiadomienia o nadchodzącym terminie odbioru odpadów oraz bieżące informacje o ewentualnych zmianach, a także będą mogli zgłaszać swoje uwagi i reklamacje.
Instrukcja „krok po kroku”, jak zainstalować aplikację - https://www.youtube.com/watch?v=QBLNjM7aei0
Do pobrania - Plakat dot. aplikacji mobilnej "EcoHarmonogram"