Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Gmina Dobryszyce Biuletyn Informacji Publicznej
Menu góra
Strona startowa Urząd Gminy Struktura organizacyjna
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Struktura organizacyjna, bieżące, menu 40 - BIP - Gmina Dobryszyce”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna

Stanowiska kierownicze:

1. Wójt Gminy

2. Sekretarz Gminy

3. Skarbnik Gminy

4. Kierownik USC

5. Kierownik Referatu Organizacyjno – Gospodarczego

6. Z-ca kierownika Referatu Finansów

 

Referaty i samodzielne stanowiska pracy:

1. Referat Finansowy – /symbol Fn/ z następującymi stanowiskami pracy:

a) zastępca kierownika referatu finansów

b) stanowiska pracy ds. księgowości budżetowej;

c) stanowisko pracy ds. wynagrodzeń, obsługi finansowej i bhp;

d) stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat;

e) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej i opłat;

f) stanowisko pracy ds. obsługi kasy i księgowości budżetowej;

g) stanowisko ds. księgowości budżetowej i egzekucji;

h) pomoc administracyjna.

 

2. Urząd Stanu Cywilnego – /symbol USC/

a) Kierownik USC – 1 etat

 

3. Samodzielne stanowiska pracy:

a) stanowisko głównego specjalisty ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych /symbol PSZ/;

b) stanowisko pracy ds. rolnictwa i gospodarki komunalnej /symbol RGK/;

c) stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami /symbol GN/;

d) stanowisko pracy ds. zamówień publicznych i inwestycji /symbol ZPI/;

e) stanowisko pracy ds. gospodarki przestrzennej, drogownictwa i zarządzania kryzysowego /symbol ZPDiZK/;

f) stanowisko ds. ochrony środowiska /symbol OŚ/;

g) stanowisko pracy ds. obsługi Rady Gminy i oświaty /symbol RGOś/; 

h) informatyk /symbol INF/;

i) pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych /symbol OI/; 

j) koordynator ds. dostępności/KD/.


4. Referat Organizacyjno-Gospodarczy – /symbol OrG/ z następującymi stanowiskami pracy:

a) stanowisko pracy ds. organizacyjnych, kultury i sportu /symbol OKS/;

b) sprzątaczka/goniec;

c) pracownik gospodarczy;

d) konserwator urządzeń kanalizacyjnych;

e) dozorca urządzeń wodociągowych;

f) pomoc administracyjna;

g) pracownicy wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych.

 

Funkcję Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych pełni Kierownik Referatu Organizacyjno-Gospodarczego.


Referatem Finansowym kieruje Skarbnik Gminy.

Metryka

sporządzono
2022-01-20 przez Przybyłowicz Marcin
udostępniono
2022-01-20 00:00 przez Przybyłowicz Marcin
zmodyfikowano
2022-01-20 11:58 przez Przybyłowicz Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1554
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.