Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Gmina Dobryszyce Biuletyn Informacji Publicznej
Menu góra
Strona startowa Obsługa Interesanta Wykaz spraw - druki do pobrania Zagospodarowanie przestrzenne
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego / warunków zabudowy - Zagospodarowanie przestrzenne, menu 152, karta informacyjna 9 - BIP - Gmina Dobryszyce”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zagospodarowanie przestrzenne

Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego / warunków zabudowy

Podstawa prawna

  1. Art. 4. ust. 2 pkt. 2, art. 59 ust. 1 art. 60 ust. 1,1a, 4, art. 61 ust. 1 oraz art. 54 w związku z art. 64 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 503)
  2. Art. 4 ust. 2 pkt. 1, art. 50, art. 51 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  3. Art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000)

Wydział

Urząd Gminy Dobryszyce, Stanowisko pracy ds. zagospodarowania przestrzennego, drogownictwa i zarządzania kryzysowego - pokój nr 16, tel. 44 681 11 93

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy [pobierz]
  2. Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty skarbowej jeżeli opłata jest wymagana (informacja na ten temat znajduje się w punkcie Opłaty).;
  3. Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty. Pełnomocnictwo może być złożone w oryginale, w wypisie lub w potwierdzonej kopii. Kopia musi być potwierdzona np. notarialnie ( Nie może to być ksero).
  4. Mapa zasadnicza pochodząca z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmująca teren, którego wniosek dotyczy, wraz z obszarem, na który inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000. Wielkość mapy powinna umożliwiać wyznaczenie obszaru analizowanego, którego granica ustalana jest zgodnie z art. 61 ust. 5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, t.j. w odległości nie mniejszej niż trzykrotna szerokość frontu działki objętej wnioskiem o ustalenie warunków zabudowy, nie mniejszej jednak niż 50 metrów.
  5. Dokumenty wystawione przez jednostki organizacyjne (odpowiednie do zapotrzebowania w media opisane we wniosku) potwierdzające, że istniejące lub projektowane uzbrojenie terenu jest wystarczające dla zamierzenia budowlanego. W przypadku, gdy istniejące lub projektowane uzbrojenie terenu nie jest wystarczające dla zamierzenia budowlanego, dokument powinien potwierdzać, że wykonanie uzbrojenia terenu zostanie zagwarantowane w drodze umowy zawartej między jednostką organizacyjną a inwestorem.
  6. W przypadku inwestycji będącej przedsięwzięciem wymagającym przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko, do wniosku należy dołączyć ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydawaną na podstawie przepisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
  7. Pozostałe załączniki wynikające z formularza wniosku ustalonego rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie określenia wzoru formularza wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy.

Opłaty

  1. Opłaty skarbowej: decyzja o warunkach zabudowy / lokalizacji inwestycji celu publicznego – 598 zł;

Zwolnienia z opłaty skarbowej:

  • wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego terenu, którego wniosek dotyczy,
  • podmioty określone w art. 7 pkt 1 – 6 ustawy o opłacie skarbowej (m. in. jednostki budżetowe i jednostki samorządu terytorialnego)
  1. Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpis, wypis lub kopię: 17 zł.

Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane:

  • małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu
  • gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.
  1. Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto właściwego urzędu przelewem, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie urzędu.
  2. Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania wniosku.

Termin

  1. Do 21 dni dla budowy wolnostojącego budynku mieszkalnego, jednorodzinnego, nie więcej niż dwukondygnacyjnego, o powierzchni zabudowy do 70 m², o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351).
  2. Do 90 dni w pozostałych przypadkach.

Tryb odwołania

  1. Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Organu, który wydał decyzję w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji.
  2. O zachowaniu terminu decyduje data złożenia odwołania w Urzędzie lub data jego nadania w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego.
  3. Wniesienie odwołania jest wolne od opłat.

Inne

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DO WNIOSKU O USTALENIE LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO ALBO WARUNKÓW ZABUDOWY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako: „RODO” informujemy iż:

ADMINISTRATOR DANYCHWójt Gminy Dobryszyce, ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCHMagdalena Kuszmider e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl tel. 607770718 lub pisemnie na adres administratora.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy.

Podstawa prawna: art. 52 ust. 1 oraz art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.), oraz art. 6 ust. 1 lit. a i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
ODBIORCY DANYCH

Pan/Pani dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

  • organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa
  • podmiotom dostarczającym i wspierającym systemy teleinformatyczne Administratora oraz innym podmiotom współpracującym z Administratorem, na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych;
  • podmiotom, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa;
  • w zakresie stanowiącym informację publiczną – Pani/Pana dane osobowe będą ujawnione każdemu zainteresowanemu taką informacją lub zostaną opublikowane na stronie BIP Administratora.
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, następujące uprawnienia:

  • dostępu treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora.

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
PRZEKAZANIE DANYCHPani/Pana dane nie są przekazywane do Państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej, nie będą profilowane.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIEW trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
OKRES ARCHIWIZACJIPani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.. Kryteria ustalenia tego okresu wynikają z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z klasyfikacją jednolitego rzeczowego wykazu akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. Dz. U. Nr 14, poz. 67).
INNE

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia i realizacji składanego wniosku.

Metryka

sporządzono
2022-10-27 przez Ciupa Iwona
udostępniono
2022-10-27 00:00 przez Przybyłowicz Marcin
zmodyfikowano
2022-10-28 12:24 przez Przybyłowicz Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
169
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.